Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ’όσον αυτά βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας. Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο του tzampalampa.gr. δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη. Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας στο 2541402222 (αστική χρέωση) ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση customercare@tzampalampa.gr 

Απο τις επιστροφές εξαιρούνται τα προϊόντα με την ένδειξη ΠΡΟΣΦΟΡΑ ή STOCKHOUSE. 

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού σε περίπτωση πολλών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή σε μια παραγγελία. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης/επιστροφής οφείλετε πριν από την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσετε την βούλησή σας για υπαναχώρηση εγγράφως αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εξυπηρέτησης πελατών customercare@tzampalampa.


Η επιστροφή του ποσού που αφόρα στο υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή από την εταιρεία μας. Οι τρόποι επιστροφής ειναι ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας. 

  1. Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με πιστωτική καρτα  πριν την επαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής.

  2. Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με PayPal, η Eταιρία θα καταθέσει τα χρήματα της επαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.

  3. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων σε λογαριασμό που θα αναγράφει ο πελάτης στο σχετικό email που θα στέλνει στο customercare@tzampalampa.gr.

Επιστροφές-αλλαγές

Τα προϊόντα ταξιδεύουν με έξοδα, κίνδυνο και ευθύνη για λογαριασμό του πελάτη. Ουδεμία επιστροφή γίνεται δεκτή, εκτός από τα εμπορεύματα του παρόντος τιμολογίου ή απόδειξης.

Επιστροφή προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα από το κατάστημά μας , δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει να ζητήσει την επιστροφή τους, κατόπιν συνεννόησης τηλεφωνικής, ή γραπτής επικοινωνίας μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου «Επιστροφή προϊόντων» του δικτυακού τόπου μας, αναφέροντας τα στοιχεία της παραγγελίας. Η επιστροφή γίνεται με την ίδια κούριερ που έγινε η αποστολή της παραγγελίας με χρέωση δική μας ,όταν το λάθος γίνεται από εμάς. Επιστροφές προϊόντων δε γίνονται δεκτές ,εάν πρώτα δεν έχουμε ενημερωθεί. Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση στην αρχική τους συσκευασία με πλήρες περιεχόμενο (εξαρτήματα, οδηγίες χρήσης, κτλ.)Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση μη ελαττωματικού (σπασμένου) και άρτια. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν στο χρονικό περιθώριο των 15 ημερών από την παραλαβή , τότε η εταιρεία δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.

Για όλες τις περιπτώσεις, η επιστροφή του προς αλλαγή προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑ, ΔΑΤ, Απ. Λιανικής ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Όλες οι Επιστροφές των προϊόντων είναι με χρέωση του πελάτη. Επιστροφές με χρέωση δική μας γίνονται μόνο όταν γίνει λάθος από εμάς.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που παρελήφθη το προϊόν από τον πελάτη.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από την εταιρία, τότε η επιστροφή γίνεται δεκτή.

Σε περίπτωση αποστολής ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την επιστροφή τους, κατόπιν συνεννόησης τηλεφωνικής, ή γραπτής επικοινωνίας μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου «Επιστροφή προϊόντων» του δικτυακού τόπου μας, αναφέροντας τα στοιχεία της παραγγελίας. Μόλις παραληφθεί και ελεγχθεί από την εταιρία ,γίνεται άμεσα η αντικατάσταση του. Η εταιρία μας αναλαμβάνει να καλύψει το συνολικό ποσό επιστροφής του και αποστολής εκ νέου του σωστού / μη ελαττωματικού προϊόντος.


Scroll